april april?

I dag är det 1 april för er som inte redan visste det. Det betyder att det bara är 9 dagar kvar tills jag fyller! woho
Jag brukar aldrig klara av att lura någon på 1 april eftersom jag är så himla dålig på att ljuga, men i dag lurade jag flera stycken faktiskt!
Det roligaste var att Lovisa gick på att jag skulle flytta till Norge. Hon ringde upp en minut senare efter jag skickat sms till henne om det och lät helt hysteriskt. Jag skrattade bara och sa april april, hon blev sur och sa hejdå. haha!
 



Ja som sagt så är vi i OP1 ganska otränade. Vi har träningsvärk efter nästan varje gympa lektion. I går körde vi enskilda styrkningsövningar och lite fys. Självklart har jag ont i röven i dag! :)

 
Anna och jag från gårdagens idrott!



Nu ska jag gå och ta någon god frukt som mellanmål och dricka vatten. Sen ska jag iväg till valla och träna!
puss Malin ♥

Kommentarer
Postat av: Néa

hihi de ä bra Malle=D (Y) haha hade med fått panik om du flytta till Norge!

Hehe men de ä gött att alla ä otränade=D i min klass är de ju massa fotbolls spelare, så man får gå å eftersvettas 1 vecka me träningsverk helt själv!

Puss å buskram<3

2009-04-01 @ 18:25:52
Postat av: Anonym

hahah jag har också ont i rumpan hörru

2009-04-01 @ 21:56:07
URL: http://amandaedlund.wordpress.com
Postat av: mallan

ja, men pappa har ju börjat jobbat i norge så det finns ju en liten risk KANSKE!

ja, det är gött att man inte är ensam om att ha träningsvärk . puss!

2009-04-01 @ 21:56:20
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Loviiiisa

Din lilla fan! Jag gick på det som bara den!

TUR att det inte stämde i alla fall :D

2009-04-01 @ 23:10:07
Postat av: Anna& jens

hahaha ja lurades lite också ;) , ja träningeverk jämt ! hahaha

Jens hälsar puss

2009-04-04 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0