grattis malin!

I dag fyller jag hela 17 år :)
vet inte vad jag ska skriva faktiskt, känns inte som det är min födelsedag ens- vad ska jag vara glad för? Det är så dålig stämning i degerfors så jag snart blir tokig :(
Jag kan inte tänka på något annat, tror jag blir knäpp snart.

I allafall så var pappa och jag hos farmor förut och åt jätte god smörgåstårta :) när jag kom hem var jag ute och gick i 2 timmar och nyss var jag ute en sväng med lilla Henrik. Trodde han ville ut för att han skulle säga grattis, men icke... han visste inte ens att jag fyllde år! 

I morgon ska jag tydligen äta påskmat hos grannen och bada tunna där på kvällen. Tur att Sandra är där, hoppas även på att Anna får följa med :)
och sen på lördag blir det.... fest? haha njaa, vi får se vad det blir med det, ska ialf grilla och mysa!

nu ska jag ringa Anna och sedan sova.
GLAD PÅSK ALLA!


Kommentarer
Postat av: henrik

men vafan , du hade ju inte sagt ngt malin , o du visste ju inte när jag fyllde heller :( <3

2009-04-09 @ 22:40:03
Postat av: Anonym

joo, jag sa ju grattis på msn!

2009-04-09 @ 22:42:49
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anna

du är hela 17 tämkte säga 18 men det får du vänta ett år på! & vi ska ha kul ska du se !<3:)

2009-04-09 @ 23:54:40
Postat av: lisa

Sv: Jaa, det var riktigt otäckt! hahaha neej det gjorde hon säkert :D hon kmr hem om typ 5 min, då ska jag grilla henne;)

2009-04-10 @ 16:47:33
URL: http://lisaholm.blogg.se/
Postat av: sabina engström

ja det var verkligen läskigt !

2009-04-10 @ 17:24:45
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: Néa

Grattis bruden!

Åh glaad påsk!<3<3

2009-04-11 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0