Helgen

tjenamors! nu är det måndag och det är röddag så det betyder att vi är lediga, woho!
woho säger jag även till att vi har tre prov den här veckan och tre prov nästa vecka, jag älskar skolan och jag älskar att plugga. Jag kommer klara det galant! nat :(



I fredags var jag hos grannarna Falk och grillade. Min pappa, falk och några andra grannar där hade hyrt en badtunna över hela påsk helgen. Fast dock badade inte jag eftersom inget annat "barn" skulle bada, hade inte lust att bada med gubbarna :)


Och i lördags var vi några tjejer hos Anna, vi grillade och drack lite :)
Skulle ut nånstans efteråt men det hände något med våran fest så ja.... vart tog vi vägen då? hm, ja ni.. Trevligt var det ialf!
En bild säger mer en tusen ord, så ni får kolla på bilderna!



Söndag (dagen efter)
I går var det jätte fint väder så Anna och jag hade inte så stor lust att städa när det var så varmt ute, men det gick bra ändå!
Efter städningen la vi oss på alltanen och solade, och sedan gick vi ner till Näset och "plugga" på en bänk :)




P.s Anna Nörd är bäst! 
Tack för en jätte bra helg alla!


puss Malin

Kommentarer
Postat av: Anna (=

sötmalin är bäst!, tack för allt :D<3

2009-04-13 @ 15:50:09
Postat av: hemlig beundrare

du är snygg!

2009-04-13 @ 22:17:14
Postat av: Néa

Låter som en lyckad helg du =)

Tjena är det Jennifer med så långt hår?!=D

2009-04-14 @ 18:47:28
URL: http://neawidmark.blogg.se/
Postat av: malin

jaa, jennifer har fått skit långt hår! :D

2009-04-14 @ 22:03:46
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

woho

2009-04-15 @ 06:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0