kristinehamn

I går åkte jag till Kristinehamn, kollade på talang med min kusin Daniel :)
I dag vid ett nångång kom min snälla bror och hämtade mig, fast innan vi åkte hem åkte vi ut till picasso och åt glass. Sen åkte vi ut till gryten i Degerfors. Hade tänkt att gå runt sjön men innan vi kom ut till första vindskyddet så såg Mattias en orm.....! Och ni som känner mig vet hur rädd jag är för ormar, så jag vände såklart på en gång!

Riktigt roligt att umgås med mina killkusiner och Mattias faktiskt, blir inte så ofta :)
Föresten så ska Mattias flytta hemifrån snart, han får nyckeln till lägenheten om nån vecka. Känns både bra och dåligt faktiskt, kommer bli tomt.
+ att han tydligen ska ta min 28tums tv så då jag får en fjutt tv!!





Nu tände pappa precis grillen, mums!
i kväll är jag nog bara hemma, ligger efter med 3 andra avenyn avsnitt så det måste jag kolla på!
puss Malin

Kommentarer
Postat av: du vet vem

dissare...

2009-04-25 @ 21:44:03
Postat av: ingen dissare

varför säger du sådär elaking :(

2009-04-25 @ 21:56:34
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2009-04-26 @ 15:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0