onsdagmorgon

vet ni vad? I morse kl. 04.10 var jag ute och sprang! :D
    Sängen är alltid skönast på morgonen, jag låg och sov hur skönt som hellst när klockan ringde men jag tvingade upp mig själv ialf. Och det var faktiskt skönt, förutom att det var skit mörkt ute och jag är faktiskt mörkrädd...
Nu har jag kommit på att jag ska ut och springa varje Tisdag och Fredag mornar, hinner ju aldrig träna på dagarna efter skolan så innan skolan låter bra (y)
Nu ligger jag bara ett snepp efter Louise (a)


Vi har hur mycket som helst i skolan nu, såhär ser de närmsta 2 veckorna ut:
Onsdag(idag): prov i lagar inom vården
Onsdag(idag): skriva engelska bokrecenssion i skolan
Fredag: prov i Kvnnligkönstympning
Måndag: prov om hjärtat
Tisdag: prov om alla jävla basiller och om virus osv.
Fredag: Muntlig redovisning i svenska, anna och jag ska prata om kroppspråk tror jag

yeah, jag älskar faktiskt skolan :) 
Vi har haft minst två månader på oss med engelska boken men jag började i tisdags, ganska osmart men jag hann läsa ut den som tur är (y)

Nu börjar jag bli trött, jag sprang ju inte ens långt.
Jag tycker synd om AnnaLouise och Sara som kommer få stå ut med mitt trötta och griniga humör i dag :)
nu ska jag gå och läsa lite om lagarna sen göra mig iordning för skolan, ses där ;)



puss Malin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon, hoppas du får en fin dag :)

2009-04-15 @ 06:10:47
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: the maahn

Sv: Tack detsamma du! :)

2009-04-15 @ 06:13:48
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: niklas!!

konstig människa du!!

2009-04-15 @ 15:31:51
Postat av: niklas!!

konstig människa du!!

2009-04-15 @ 15:32:11
Postat av: Anonym

Oh fy va spurtig! skulle aldrig klara av att springa så tidigt! orkar ju fan knappt gå upp halv sex om mörnarna ju xP



Puss på dej spurtfia =)<3

2009-04-15 @ 16:57:28
URL: http://neawidmark.blogg.se/
Postat av: ANNA!

du var piggare idag ! men förstår ändå inte hur du kan gå upp 4 på morgonen!:D

2009-04-15 @ 18:54:49
Postat av: Louise

haha ja fan du tar ikapp mej så jag måste nog börja gå upp vid 3 eller nåt nurå, för jag vill ju va bäst vetu ;D haha...

jag hoppas verkligen att vi lever upp till cykelturen, malin! vi borde ju cykla typ till kristinehamns skärgård innan skolavslutn!

mys! :)



2009-04-15 @ 18:59:22
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0