TISDAG

Var sjukt trött i morse när jag vaknade, var nog för att jag träna boxercise i går och kom hem tio!
Men dagen började bra ändå. Första lektionen var idrott som vi hade på collusem. Jag vet inte vad träningen heter men det var som boxning fast man boxas en och en i luften. Det var skit kul faktiskt! Det skulle jag faktiskt kunna börja på :D
Sen gick vi till skolan där vi hade prov på basiller och virus, gick bättre än förväntat men ändå inte bra.

Efter skolan gick jag och Louise till stan en snabbis där vi även var i fredags. Det är så bra att hon måste vänta på bussen så länge i bland :D
I morgon ska vi cykla till skolan tror jag! Lite orättvist att hon bor i Storfors och har 3 mil till skolan när jag bara har 1 mil typ.
Louise gris ♥





Anonym säger:

aa du kan ju ta bort vila i fred malin hon e borta det vett alla så:):) haha puss på deej med ahah


Tack för pånminnelsen! Förstår verkligen inte att vissa kan vara så okänsliga?!


Kommentarer
Postat av: Néa

:O ska du cykla till skolan imorn !!!Du är inte klok Malin!



Vissa människor känner ingen empati förs det är försent



Puss skruttis<3

2009-04-21 @ 18:09:22
URL: http://neawidmark.blogg.se/
Postat av: malin

haha, vi får se. Glömde lämna kläder i skolan och vill inte cykla med de på ryggen :D

2009-04-21 @ 18:27:59
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken idiot!

2009-04-21 @ 21:19:11
Postat av: Anonym

vem är idioten!??!

2009-04-22 @ 22:13:27
Postat av: Louise Nyström

Till veckan får vi cykla tycker jag!

Tror jag ska satsa på att cykla både till- och från skolan, fast målet är till :D



Du är bäst <3

2009-04-23 @ 11:47:21
Postat av: Anonym

jaa, men i morgon ska det ju bli av!!! om omklädningsrummet är öppet?

Ja satsa till skolan! jag vill inte cykla hem, hur ska jag få hem cykeln?!





<3

2009-04-23 @ 19:59:38
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Simone

hej, tänkte du kan ju kolla upp anonyma ipadressen!

2009-05-12 @ 19:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0