Torsdag-Fredag

I går efter lunchen så gick Anna och jag hem till henne för att plugga. Men vi plugga tsm? Det har nästan aldrig blivit bra. Vi gick ut och la oss på alltanen och solade i nån timme. Finns det något skönare än att ligga och sova medans man solar?
   Vid fem tog jag bussen hem. Fick med pappa ut på en cykeltur, som var jobbig! Cyklade 2,5 mil i pappas fart, som tydligen inte var pappas fart... han tyckte det gick sakta, men när vi var ute på kosida var mina ben redan trötta!




Louise har någon speciell kraft på mig, hon får mig att göra knäppa saker som jag aldrig trodde att jag skulle göra!
Jag har varit ute och sprungit 2 gånger innan skolan (visserligen sa jag att jag skulle göra det 2 gånger i veckan, har inte blivit så riktigt)
Och i dag cyklade jag till skolan! Fast jag har bara 1,3 (?) mil till skolan, Louise har liiite längre eftersom hon bor i Storfors. Det är faktiskt fusk för jag hinner inte bli lökig, så det betyder att det träningspasset inte räknas!
men erkänn vi är bra!?

 ♥

Nu ska jag ut och gå i nån timme sen i kväll blir det talang såklart!
puss malin

Kommentarer
Postat av: elin

usch va spurtiga ni är =D får ju dåligt samvete över min spurtighet ^^)

Puss på dej spirtlisa<3

2009-04-24 @ 20:46:06
URL: http://neawidmark.blogg.se/
Postat av: Louise

haha gud va go du är Malin! :D

Ja, det är roligt att se att någon inte bara tycker att man är dum i huvudet utan faktiskt ganska smart! :D BÄST ÄR VI! <3

2009-04-25 @ 10:36:19
URL: http://louisenystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, det är du som är go loppan! :)

2009-04-25 @ 17:19:58
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-04-25 @ 22:02:40
Postat av: Anna

haha ni är för hurtiga ! jag blir ju anfådd av att cykla till skolan & det tar ju bara 5 minuter haha :D

2009-04-26 @ 00:31:36
Postat av: anna igen !

& vi har lyckats plugga ihp en gång ifl ! haha

2009-04-26 @ 00:32:43
Postat av: Anonym

haha, men du tränar ju spinning! det är mycket jobbigare än att cykla på vägen :)

2009-04-26 @ 12:39:01
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0