vårväder

Nu är det banne mig vår! Jag tror på det, nu är våren här :)
Driver vädret med oss en gång till blir jag ledsen. Jag tänker inte ha snö på min födelsedag.

Jag var hemma ifrån skolan i dag, så jag slapp gå ut och springa kl. 4 gick ut vid 12 i stället :)
och trots att min fot gör skit ont så gjorde alla vårtecken mig glad ändå.



På lovet hoppas jag på att få åka motorcykel, för det är verkligen något man blir sugen på i det här vädret!

Nu ska jag kolla andra avenyn och sova middag. Hoppas Sandra vill träna stepp med mig sen?
puss Malin ♥






♥♥ Malin Tiainen ♥♥

Kommentarer
Postat av: kungen

hade det inte räckt med en glass? (A)

2009-04-02 @ 15:37:45
Postat av: tomas

du är fin :)

2009-04-02 @ 15:38:58
Postat av: Anonym

åh våran första sommarglass !

2009-04-02 @ 20:40:08
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/
Postat av: pappa

det är bara komma hit så kan vi ta en tur med mc/pappa

2009-04-05 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0