PIIIIIP 09

Nu är det Tisdag och jag har inte vilat upp mig än. Fan va utsliten jag är. Men i morgon åker jag till turkland med min låtsas farmor och min kusin så när jag kommer hem nästa vecka lär jag vara utvilat och förhoppningsvis vara lite brun! :)

Vet inte riktigt hur jag ska beskriva mina 4 dagar. Det har varit bra, skit bra. "Jag hade lika kul som det var lerigt"-  alltså väldigt roligt eftersom det var sjukt lerigt! Stort tack till Anna x2, Lisa, Jessica, klasskompisarna, och alla andra som gjorde det kul!

Festat, somnat, vaknat, festat, somnat, vaknat, festa, somna, vakna, festa osv.. så har mina dagar sett ut i mormors lägenhet som jag lånade medans hon var i huset. Det har vart så jäkla roligt!

Lasse Lindhs, Hoffmaestro & chraas, millen colins, Backyard babies konserer var så jäkla bra (roliga)! Såg ni inte de som missade ni verkligen något....

Några dåliga mobilbilder:



Hoppas ni hade lika roligt som jag!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag hade kul, och du är kul :D

2009-08-04 @ 18:39:21
Postat av: sara

bra att ni haft kul :D

2009-08-04 @ 21:35:08
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/
Postat av: Anna

det va kul malin, ta & kom hem nu med så ja får prata skit med dig :D!

2009-08-12 @ 12:39:48
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: lisa

det var svinkul :D Längtar redan till nästa år!

2009-08-13 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0