2009!!!

Nu är det endast 24 timmar kvar på år 2009. Hm bra eller dåligt, dåligt eller bra? Jag vet inte. Jag har ialf haft ett bra år och är nöjd med det. I morgon ska det firas ut i Karlstad, woho. Vet inte riktigt vad A.B har dragit med mig och Lovisa på men jag hoppas på att det är nåt roligt och trevligt!! :)

Några minnesbilder från 09:


Tjejvättern och "alla" jobbiga träningar inför den


dagar med grannarna



Alla minnen med ANNA NÖRD! ♥ Vi har nog tagit minst 1000 bilder på oss och de jag tog nu kanske inte visar så mycket vad vi har gjort tsm under året men. Tack för alla trevliga, mysiga, roliga dagar med dig!


Sena sommarnätter ♥ hör ni ironin?



pip 09


skolan ingår faktiskt. massage ♥

♥lovistovis♥


Alla roliga fester vi haft/varit på tillsammans! Och även alla superduper mysiga myskvällar!! :)


danserna


fula fyllebilder.
Har nog 1000 st fula bilder på mig och Lisa på bara som är klockrena hahah


Nej nu orkar jag inte mer, haha! men några roliga dagar kan jag lova att jag haft på det här året och alla ni som har haft roligt med mig vet om det så jag behöver inte lägga ut bilder på allt, men i bland önskar jag verkligen att jag har fotosyn!!
som tex när louise hade glömt att låsa dörren till toan, hahahah den minen hon gav mig när jag gick in skulle jag betala mycket för! :)

Nu ska jag packa lite, kolla busstider osv för i morgon!

GOTT NYTT ÅR ALLA!!!! :)

Kommentarer
Postat av: cari1

hahahaha gud vilka bilder det finns alltså!

Tack för det här året Feriperi, det har varit bäst!!

2009-12-31 @ 00:21:48
Postat av: Cari 2

åhhh :D:D gud va bra blogginlägg:D:D det är nog pga alla bilder på dig & mig som min dator är segast i världen ;)

2009-12-31 @ 02:18:19
Postat av: jessica

detta va ett fint kollage :D

2010-01-02 @ 17:13:14
Postat av: jessica

svar:det är jag med malin:)

2010-01-02 @ 18:18:37
URL: http://jessicasofieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0