praktik

Rolig konversation på praktiken:
Prata med en patient om att jag såg yngre ut än de andra, så jag fråga hur gammal han trodde jag var.
han: "ja.. du är ju säkert äldre än vad du ser ut som..."
jag: "va, vadå tycker du jag ser barnslig ut?"
han: "... ja... du ser faktiskt lite barnslig ut"
jag: " haha jaha! hur gammal tror du att jag är då?"
han: "hm... ja...tja.. du är väl tjugo..tjugo.. tjugofyra! fast du är väl säkert äldre ialf? men du ser ut som 24."
jag: "haha, vaa tror du jag är 24 år men tycker jag ser lite barnslig ut?"
han: "ja faktiskt..."
jag: "okej men jag är 17 år"


I morgon är det sista dagen på praktiken. Skulle vilja jobba fler veckor men jag är ändå väldigt nöjd med de här 5 veckorna, det har gått skit bra!! :)

haha!
Dock är jag inte på ett ålderdoms hem, men jag kanske inte har så mycket att vara stolt över ialf...


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahah söt farbror :D

2009-12-11 @ 17:13:16
URL: http://lovistovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0