torsdag 3/12

"men du pissar ju nu!"
haha, det där gjorde dagen på praktiken! Jag tror Rahwa och jag kommer bli bra undersköterskor :)

Efter praktiken tog jag bråten bussen till stan, satt och var orolig hela tiden för visste inte riktigt vart den bussen skulle gå. Kollade lite, men blev besviken för hittade inte de klädesplaggen jag sökte. Men jag fick med mig hem en tigerfärgad tunika och en liten present till Jessica.

HELGEN SOM KOMMER

fredag-

mys med anna

Lördag-

- fira jessica,
- tjejkväll
- fest

Kommentarer
Postat av: jessica

blir jag nyfiken!!(a) mysig helg!:)

2009-12-03 @ 22:07:57
Postat av: CARI 1

åhhh mys!!! jag tar med en film :D?

2009-12-03 @ 22:10:36
Postat av: malin

okej, gör det :D fast jag har en film som jag inte sett än så vi kan kolla på den först :)

2009-12-03 @ 22:22:34
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0