3 dagar och 2 nätter

- med Anna!

Jag har varit hos Anna sen i tisdags. Och vad har vi gjort i tre dagar? Jo vi har lagat mat, ätit, druckit coca cola, varit på bio, ansiktsmask, sovit, kollat på filmer, plockat 20 liter jordgubbar, tagit två uppfriskande nattbad, skrattat, försökt lärt oss att dricka kaffe, försökt komma på stödord, käkat massa onyttiheter och lite till?



I dag är det Torsdag och i natt sov vi ingenting! Svårt att tro kanske, men lika sant som gjort. Så ja nu har jag varit vaken mer än ett dygn!
Vi gjorde oss i ordning till tio och gick till stan där jag mötte min bror. Jag fick med mig världens goaste stickade tröja hem från Jon & jonna (synd bara att alla kommer ha en sån i höst), en kjol från HM och en randig tröja! Jag hittade ett par mörka lee jeans på jc som jag ångrar att jag inte köpte! :(



Nu ska jag byta brallor sen gå ut och gå några timmar i regnet!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha "försökt lära oss att dricka kaffe" gillar man det inte ska man inte dricka det ;)

2009-07-09 @ 21:30:49
Postat av: malin

nej, men anna trodde inte att vi kunde hålla oss vakna utan det! :$

Jag ska aldrig lära mig att dricka kaffe :)

2009-07-10 @ 16:18:20
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anna

haha söt du är! saknar dig redan, vill ha mer nattbad! Vi ses väl säkert imorn!:D

(kaffesmakarskit)

2009-07-10 @ 18:08:00
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: Ewwe

sv: okej, ska kika där! tack för hjälpen :)

2009-07-10 @ 20:31:55
URL: http://ewweee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0