åska och fredag

Jag förstår inte varför jag blivit så feg nu på äldre dar. haha! Fast okejdå, åska har jag nog aldrig tyckt om. Jag kommer ihåg när jag gick i 6an och jossan och jag var ute på äventyr. Vi gick på ett gärde ute på landet och helt plötsligt kom det en blixt så vi slängde oss ner på mage och ålade oss hem för att vi var ju högst på gärdet. haha :)

Fast det känns bra att jag inte är den ända som är rädd för åska, Anna är också det. Och det är tur att jag har så tuffa och snälla grannar så att jag var välkommen dit när det åskade som mest.
Fast eftersom de sitter och lanar där hade de inte ens märkt att det åskade för att de spelade? Tur att jag sprang dit och varnade de :D



Nu tror jag åskan har slutat för stunden så jag ska skynda mig och springa ner och duscha. Sen ska jag till Anna och i kväll blir det nog fest. Oplanderade kvällar brukar bli bra så jag hoppas på en trevlig kväll utan regn!! :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

kom snartsnartsnart! har malinunderskott!!

2009-07-03 @ 16:32:09
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: malin

hahahah, SÖT. vadå malin underskott? jag kommer snartsnartsnartsnart om jag får skjuss! :)

2009-07-03 @ 16:54:25
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Louise

du var allt en jäkel på att märka ord du :D TVÄTTmaskin då! fan... :)

2009-07-03 @ 19:11:26
URL: http://louisenystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0