sommar <3

åh, ja som sagt- jag älskar verkligen vädret! :) synd att det kommer försvinna...
Dag efter dag har jag legat och solat så mycket det gått. Jag har faktiskt badat några gånger också, fast ända gången jag gick i frivilligt var nog när jag var i Näset i måndags med Anna.
I förrgår var jag hurtig och cyklade till Kristinehamn fram och tillbaka bara för att bada i Hult med mina kusiner. Rätt så varmt att cykla men jag klagade inte för jag slapp att få ont i knät! Doktorn har sagt att det är normalt att ha ont i knät när man är ung och tjej? Själv tycker jag att det låter väldigt dumt men han har säkert rätt eftersom han inte hittade något fel.


Sen ska jag upp till Råbäck och springa några varv men just nu ligger jag på altanen och väntar på att molnen ska försvinna så att jag kan fortsätta sola åtminstone en timme till :)


Zprite sällskapar såklart ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Hurtibulle!!

2009-07-03 @ 16:30:47
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0