tisdag - onsdag

  • åt frukost hos Linnéa klockan 11
  • solade hemma mellan 13-18
  • cyklade till Mattias, diskade och dammsög
  • sprang/gick i råbäck 3 varv
  • var med cilla-
  • cilla och jag var ute och gick, åt fruktsallad hos henne och pratade
  • gick själv hem från parken kl. 02  (nej jag är inte mörkrädd :))

Ja, så såg min Tisdag ut på ett ungefär. Fy fan vad det suger att blogga när man inte gör något vettigt om dagarna eller har något annat att skriva om.

I dag är det Onsdag ialf. Skulle egentligen till Mölle med min tremänning Erika som kommer från Örebro, men ser inte riktigt ut som om det är bad&sol väder.
Mina släktingar från Australien är hemma, skulle vara kul att träffa de lite men det går nog inte i dag eftersom jag ska vara i Karlskoga sex. Fast de ska väl vara i Sverige till September eller nåt så det hinns ju :)

Jaja- nu ska jag lägga mig i soffan på alltanen och sova lite, eller kanske läsa?

puss


Kommentarer
Postat av: Anna

fy fan! va du i kga utan att säga till mig!!!?????

2009-07-17 @ 21:04:47
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0