sommarens fest planer?

Går dagen blev väldigt kul. Det bjöds på bra musik och mycket sång och skratt till det!



Nu har jag suttit och pratat i telefon med Anna i en timme, och vi kom fram till att de helger som är kvar på sommarlovet är i storsett redan planerade. Och vet ni med vad? Fest! :s

helgen i:
v. 28 - fest i karlskoga
v. 29 - hyra stuga i lunedet (säg till om ni är sugna på att följa med för vi försöker dra i hop folk)
v. 30 -
dygna fredag till lördag
v. 31 - pip! 27 jui - 1 augusti  
v. 32 - åker till Turkiet 5 augusti, dock inge festande planerat eftersom min låtsas farmor följer med.
v. 33 - vulkanmarken? (hoppas!) Annars så är det säkert fest eftersom det är helgen innan skolan börjar.

Jag har alltså något planerat på varje helg av de som är kvar på sommarlovet. Vet inte om det känns bra eller dåligt faktiskt. I veckorna tar man det bara lungt- solar o badar om det är fint väder eller kollar film o myser om det är dåligt väder. Sen blir det helg och då är det något planerat redan!
Men jag ska inte klaga, jag säger hellre "nej jag ska festa" i stället för att säga "nej jag jobbar" om någon vill hitta på något ;) Destutom är det roligare destu fler man är, så tveka inte på att fråga om ni är sugna!


När blev jag en party pingla?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är kul iallafall! :D <3

2009-07-10 @ 01:10:57
Postat av: Anonym

paarty pinglor är vi allihoppa:D:D

2009-07-10 @ 18:10:46
URL: http://aamandaedlund.blogg.se/
Postat av: Anna

du föddes till en malin!

2009-07-22 @ 16:46:46
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0