världens bästa bror



Nu kom jag precis hem, har varit hos min kära bror sen kl. sex. Mommi ( = farmor på finska) och min faster Auni var där och grattade honom i efterskott. Sen när de åkte hem gjorde jag mitt såkallade sommarjobb (diskade) och sen tog jag med Mattias ut på en promenad i regnet.
Vi hade ganska mycket att prata om konstigt nog, eller konstigt kanske det inte är? Vi umgås ju inte specielt ofta, men i bland är han väldigt bra faktiskt! :)

Nu är klockan 22.30 och jag funderar starkt på att gå och sova. Jag har inte gått och lagt mig innan 01 på länge. Fast iofs, hur stor är då chansen att jag lyckats somna?
Jaja, ska ge min katt lite uppmärksamhet nu för hon ligger på mattan och snurrar runt, sträker på sig och ser fånig ut.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0