dagen före

I dag gick jag upp halv 12 faktiskt, ganska bra :) Hade tänkt att gå ut och springa en kort sväng nu men känns som att vädret inte tillåter det riktigt. Så ska nog börja packa osådär så jag är redo att åka till Anna när pappa kommer och hämtar mig. Jag åker till mitt tredje hem över midsommar :) 
I kväll ska vi gå och handla och sen fixa med midsommarstången så att det mesta är klart tills i morgon. Fast klä den med blommor får vi nog göra i morgon så att de inte ser vissna ut :D

Nu har regnet lugnat ner sig lite, men orkar jag springa? Det får vi allt se, ska ialf gå i från datorn nu :)
Ses vi inte i morgon så får ni ha en TREVLIG MIDSOMMARAFTON :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anna

fasen att ja är så seg så du kmr imorn!, men imorn blir det allt kuL:d aaw ditt tredje hem (A)

2009-06-18 @ 13:24:13
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0