Godmiddag!

Hade bara tre onödiga lektioner i dag så jag tog lite ledigt och var hemma. Hoppas inte Kent bjöd på godis så jag missade det fjäsket!
Gick och la mig vid halv ett i natt så i dag sov jag ända till tolv. Längesen jag sov så länge så nu är jag utvillad och pigg. Nej pigg är jag inte, eftersom jag sov så länge är jag seg i stället!
Varför blir det så?

I dag var planen att ta halv 5 bussen ut till Åtorp och vara med Cilla, men blir inte så. I stället ska jag städa mitt rum för det ser hemskt ut. Fast innan det ska jag ut och gå i nån timme. Håll tummarna för att mina fötter och mitt knä sitter på rätt ställe när jag kommer tillbaka.


1 vecka kvar till skolavslutningen!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

sitter tårna kvar ??

2009-06-02 @ 21:20:26
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0