hur går det för malin på tjejvättern?

Visst vill ni se hur det går för mig i morgon? Klart ni vill :)
Och det kan ni göra även om ni inte är där, internet är en ganska bra uppfinning!

1) börja med att gå in på www.vatternrundan.se 


2)

Klicka på starttid/resultat


3)
 
Eftersom det är tjejvättern jag cyklar, så klickar ni på tjejvättern


4)

Det ser inte ut såhär direkt när ni klickar på tjejvättern, men då scrollar ni ner till det ser ut såhär.
Där skriver ni in Malin Aarni och trycker på sök.
(fast aarni på efternamn och malín på förnamn som jag råkade göra fel på när jag printade)


5)


Då kommer det se ut såhär och då klickar ni på startnumret


6)

Eftersom jag inte har startat än så ser det ut såhär. Men efter starten så kommer det bli en grön bock där som visar att jag startat. Sen kommer det komma fram olika städer efter starttiden och när jag passerat de blir det en grön bock där också. Men har jag inte passerat en stad så är det en röd bock där. Och då förstår ni ju att jag är i mellan de två städerna :)

Och i fall ni vill kolla hur det går för min partner eller se i fall vi håller i hop så gör ni likadant fast söker på Josefine Ahlkvist :)


Kommentarer
Postat av: Anna

fattar ändå inte , haha men du vinner säkert :D

2009-06-06 @ 12:49:14
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: sara

åå va synd att jag inte läste din blogg innen du åkte för du hade jag lätt följt din resa :$

2009-06-08 @ 17:40:02
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0