lovisa - pärlan

menade inte att Lovisa är min pärla utan min fina röda cykel såklart :)


Har varit ute i några timmar med Kölborg nu. Gjorde ett stort framsteg i dag- cyklade hem själv igenom skogen! Jag är lika mörkrädd som ett litet barn och går/cyklar alltid runt "skogen" mellan karlshagen och strömtorp när jag varit med Lovisa. Men i dag klarade jag det, trampade på som fan och överlevde faktiskt :)
Nu fryser jag jätte mycket så ska gå och lägga mig i sängen på en gång!


Nu har jag tröttnat på att blogga och nu har jag tappat många läsare igen :( Men det är faktiskt sommarlov och jag tänker inte sitta och skriva vad jag gör om dagarna. Det läser ni inte ens, och jag tänker inte sitta och fundera ut något annat att blogga om heller. För jag ska ha kul och inte nörda för mycket!

I morgon ska jag på fest och min väninnor blir nog Anna och Elin. Resten av helgen vet jag inte än. Någon som inte ska på karlskoga natten? Känns som om alla karlskogingar ska dit alf!

Kommentarer
Postat av: LOVISA THE PEARL

ny cykeltur får vi ta en annan dag :) då med kanske lite mer pumpade däck? eller vad säger du mallanbrallan :)

2009-06-12 @ 00:39:16
Postat av: malin

nu ska vi inte klaga! det var luft i däcken lilla vän :)

2009-06-12 @ 00:46:57
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anna

jag ska inte dit, men det visste du ju redan!

2009-06-12 @ 15:07:39
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0