redo

Kom precis hem från Kronhallen, har handlat lite grejor inför i morgon. För er som inte har hängt med så ska jag cykla tjejvättern. Varför? Nja det vet jag inte själv. Jag och min kusin kom på att vi skulle göra det för tre år sen som en kul grej, men kul? Vi hatar att cykla och har ont i ena knät båda två. Så vi får se hur det går :)
    Men nu är jag förberedd! Handlade jätte goda mackor som jag ska ta med som matsäck i morgon- och banan, äpple, vindruvor, russin, natur godis och chocklad! Mums :) Om det är bra för en vet jag inte riktigt men det funkar nog för vi har ju proteinkakor och druvsocker med!

Starten är kl 9.46 (varför inte 45?) i morgon, vet inte riktigt när vi åker men vi ca 7 kanske? Tar ungefär 1,5 timma upp till Motala sen ska man vara där en timme innan och anmäla sig.
Så vi hörs i morgon kväll :)

Önska oss lycka till!




I kväll kommer Josefine hit. Vi ska mysa med film, chips och pimpla vatten. Det är det man behöver dagen innan man ska cykla 10 mil förstår ni :)
I kväll ska jag nog gymma lite om jag hinner, annars så ska jag sola för vill inte vara vit på skolavslutningen!
Men nu ska jag göra någon annan nytta, typ som att vara social på msn? hihi
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckaaa till malin

2009-06-05 @ 14:04:31
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till :)

2009-06-05 @ 15:41:38
Postat av: Nickö

hoppas ni får motvind hela vägen :)

2009-06-05 @ 18:23:17
Postat av: mallö

hoppas din tv inte funkar i morgon så att du inte kan kolla på fotboll :)

2009-06-05 @ 19:55:18
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anna

lycka till! haha ;)

2009-06-06 @ 12:47:56
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0