snacka skit

Undra vem som snackade skit om mig igår?

För några veckor sen låg det mellan 21-27 läsare, men i helgen var det 15,16,19 st. Jag gissade på att det var för att det var så fint väder så att alla var ute.
I går när jag kollade statistiken så vart jag ganska så förvånad. 36 st. Vart kommer alla 36 pers i från bara sådär? hm. Så jag gissar på att något har hänt!
Men vem vet, ingen behöver ha snackat skit-jag kanske bara fått lite mer hemliga beundrare ;$


Så där har ni mig!
Är ni söta och trevliga (kanske ska ha fest på skolavslutningen?) så är min msn [email protected]

Kommentarer
Postat av: Anna

hahaha fjäskarn :D

2009-06-03 @ 17:06:23
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0