sola o bada

ååååh, vad jag älskar vädret! 

I går var jag i badland med några stycken. Jätte trevligt faktiskt :) Men badland är inte så bra som alla säger om jag får säga det själv! Jätte grumligt vatten och solen är från fel håll,  men ändå litet o mysigt :)

Sara tog lite kort:


Haha, så jävla klockren bild på när Filip lyckades dra ner Pontus i vattnet.


Sen på kvällen tog jag kvällsdopp med hela lanar gänget som jag även har varit i Degernäs med hela dagen i dag :)
Sitter här i min halv blöta bikini än och funderar på vad jag ska göra. Antigen gå ut och springa för har käkat alldeles för mycket onyttigheter de senaste dagarna, eller gå ut och lägga mig i soffan på altanen och läsa? Jaja.

Kommentarer
Postat av: sara

haha de va mysigt (a)

2009-07-01 @ 15:02:09
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0