sommar

Är det okej att det är 30 grader en dag och nästa dag så spöregnar det? Det borde inte vara okej! Det var ju jätte fint i går kväll oså vaknar man av att det spöregnar och blåser.
Men det känns ganska bra ändå faktiskt. Det är ju aldrig likadant väder i en vecka så det borde betyda att det blir fint till skolavslutningen? eller hur :) Hoppas vi slipper regn på Lördag bara.

Jag har aldrig längtat så mycket till ett sommarlov faktiskt. Känns som det kommer bli en väldigt bra sommar! Jag slipper jobba och det känns skönt. Fast det känns nog inte lika skönt när alla andra har pengar och inte jag, när alla jobbar och jag sitter hemma och inte har någon att umgås med- men de bekymmrena tar vi då :)

Så här ser mina sommarplaner ut än så länge:
Finland (kanske)
Göteborg en helg
cykla och campa
allsång på skansen +  några dagar i stockholm
PIP
Turkiet
träffa Anna x100000000
Sen små planer som man gör varje sommar: SOLA&BADA, festa, grilla, åka MC, åka dressin och ha allmänt kul!

Kommentarer
Postat av: Anna

det måste vara bra väder nästa vecka!!! & jag kom på att jag har ju inte heller nått jobb så vi kan vara lata tsm! :D

2009-06-02 @ 21:21:38
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0