Asivol Groblök

Det blev inget Anna i dag, vi var utslitna båda två. Så jag har suttit inne hela dagen tills nu, kom precis in. Lovisa ringde förut vid halv tio och frågade i fall hon kunde få låna en film av mig. Typiskt att jag var hos mamma och filmen var hos pappa.
Jag åkte och mötte Lovisa på cykel och sedan åkte vi till pappa för att hämta den.
Vi träffas alldeles för sällan Lovisa, för när vi ses så har vi hur mycket som hellst att berätta för varandra!


Och är Lovisa söt? svar ja! Fick de här söta örhängena av henne som hon har gjort själv (a)
Ignorera att det ser ut som mina örsnibbar är lika stora som dumboöron.



Föresten så hade pappa tydligen fått husdjur!

Nu ska jag sätta på någon bra film sen sova :)
Puss Malin

Kommentarer
Postat av: Kiingen Lovisa va

hihih, ja det var ju lite sött av mig va (A)

Ja, vi träffas alldeles för sällan! När allt är klart i skolan som vi måste göra, då ses vi så som vi gjorde förr? :$ :))))

Puss på dig gumman

2009-05-10 @ 17:01:30
Postat av: svar till kingen

Ja det tycker jag låter jätte bra Lovisa :D

men jag har inte ens ork till att börja med det jag har :p

Pusssssssssss vännen

2009-05-10 @ 18:59:59
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Och, ja, sidan funkar, jag har redan fått hem 1300 kronor i presentkort :)



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-10 @ 19:07:18
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0