cykeltur


I går möttes Josefine och jag i Björneborg, sen cyklade vi till Karlskoga och sov kvar hos mormor. Egentligen skulle vi cykla runt Åtorp-Svartå också men vi kom iväg så sent så klockan vart för mycket. Vi var i Karlskoga ungefär vid halv elva, kollade på tv med mormor en stund sen somnade vi :)
När vi var i Espenäs så kom det en gubbe och cyklade i kapp oss. Vi tänkte skryta och säga att vi kom från kristinehamn och var trötta så att det var därför han hann i fatt oss. Men vi hade verkligen ingenting att skryta över för han hade cyklat i två dagar!
Vi tog sällskap med han genom hela Karlskoga. Han berättade om sina äventyr han hade varit med om. Han hade cyklat i USA, Indien och Australien bla. och massa städer i Europa. Vi vart såklart jätte impade över honom eftersom vi var stolta över att komma från Kristinehamn. Sen gav han oss mycket tips vi skulle tänka på inför tjejvättern.

I helgen kan man verkligen inte ha klagat över vädret! Jag hoppas att ingen har suttit inne? Då är det något fel på er :) Jag har solat så mycket det gått och i dag cyklade vi till Björneborg i solen. Vart dock vääldigt varmt. Tur att vi hade bikini med oss ;)

Tjejvättern är på Lördag, alltså om 6 dagar. Jag är sjukt nervös!
Kommer nog inte gå så bra eftersom både Jossan och jag har ont i knät. Mamma fick hämta mig i Björneborg förut för att det kändes som det skulle gå av. Men det är bara att ta fram min finska uthållighet och hålla ut 10 mil!

Kommentarer
Postat av: Anna

ja du får ta fram din finska uthållighet malin!;)

2009-05-31 @ 17:43:42
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: sim0n

10 mil de är ju bara att pumpa igenom! :D

2009-05-31 @ 21:27:50
Postat av: josefine "kusse2" "tuttan" ;D

dagarna var mysiga, förutom att jag somnade så fort ;$

men jag har brännt upp mig dyng mkt ;o hahaha

men det har avrit as bra dag fast vi har våra kbän problem (N)

jag älskar dig malin.

<3

2009-05-31 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0