fredag 8/5

jaja Anna, jag vet att jag bloggar dåligt. Men du behöver inte börja tjuta, för det är bara du som klagar! ;)
Känns faktiskt meningslöst att blogga, vem bryr sig om vad jag gör dag ut och dag in? Jag gör ju aldrig något specielt.



I dag efter skolan gick jag och Louise till badhuset och simmade, 40 längder på 30 min! Trodde det skulle vara skit jobbigt men det var faktiskt inte det, bara tråkigt :)
I dag är det fredag och jag har ont i magen och halsen! Så jag ska nog bara vara hemma och kolla på talang :)
Nej nu ska lägga undan min bebis (datorn)!
Tjingeling tingeling




 

Vem är min hemliga beundrare?:$
skriv gärna erat namn när ni kommenterar(era få)!


Kommentarer
Postat av: ääämändaaaaa

men malin jag bryr mig om vad du gör om dagarna och jag lovar jag ska börja kommentera nu (; eftersom du är så duktig och gör det på min bloggis

2009-05-08 @ 20:21:15
Postat av: Anonym

jaaa, vad glad jag blir amanda (a)

2009-05-08 @ 21:49:33
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hurtigt

2009-05-09 @ 13:32:15
Postat av: Anna

Bra malin! Nu slipper jag ligga och gråta på kvällarna för att du inte bloggar !!!

2009-05-09 @ 20:51:49
Postat av: svar till anna

bra, för jag tycker inte om när du är ledsen

2009-05-09 @ 20:58:29
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0