mina och annas låtar


AAR - I wanna

AHA - Take on me



De här låtarna är ett måste att kunna och gilla i fall man vill umgås med mig och Anna :)
Hon sov hos mig i natt och det var lika trevligt som vanligt. I går åkte vi inliens i regnet och sen lagade mat. I dag vaknade vi vid 11, var sega och trötta så vi orkade inte göra nånting. Efter hon åkte hem vid ett tänkte jag plugga men självklart hade jag inte papprena hemma! Missade sänglägeskomplikations provet förra veckan och ska göra det i morgon. Bra Malin, bra!  
Jag tycker faktiskt det är skit svårt även om ni OP1are inte tycker det!

Nu ska jag sätta mig på träningscykeln och cykla en stund! Tjejvättern snart. Nervös? Nejdå!

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Man måste gilla de låtarna, annars är det nog nått fel nånstans... Men när du gör provet imorn, kan du ju alltid gissa?:D

2009-05-27 @ 17:50:34
URL: http://annanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0