mys med Anna!

I går kom Anna hit vid halv nio. Vi fick för oss att vi skulle inviga stuttsmattan för i år, och så bra som vi är var den uppsatt några minuter senare (y)
Egentligen hade jag tänkt att ta med mig Anna ut på picknick och guida henne i Degerfors eftersom hon har tjatat om det, men vi kom inte längre bort än till stuttsmattan :)

Sen gick vi bort till strömtorpsskolan, satte oss på taket och lyssnade på musik :)
Pontus, Larsson och Jesper kom förbi precis när Anna skulle gå till bussen, så Larsson var snäll att skjussa hem henne till Karlskoga i stället :)



Lacost & Hello Kitty?
hahah


Kommentarer
Postat av: Anna

haha våra egna märken, vi kan döpa dom till sköldpaddan & feta katten ? , bra kväll malin :D

2009-05-03 @ 12:28:56
Postat av: malin

hahaha, ja det låter bra! Hur kunde jag få en skölpadda till lacost? :D

2009-05-03 @ 12:30:09
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, ja anna och märken!

2009-05-09 @ 14:44:59
Postat av: Anna

haha min sköldpadda är likt lacoste ;D

2009-05-09 @ 20:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0