störningslista

Något jag stör mig grymt mycket på är:

  • När mina (eller nån annans) kompisar lämnar en för att den skaffat kille/tjej. När ens kompis skaffat tjej/kille och aldrig har tid för en längre är något jag stör mig mycket på, eller om den pratar om personen 24/7. Klart man är glad för dens skull, men i längden känner man sig bara övergiven. LOVA att ni säger till om jag blir så.
  • När någon avbryter eller lägger sig i ett samtal den inte var med i. "vad pratar ni om?" 
  • När någon addar på msn och säger "vem är du?"
  • När någon loggar in ocu ut tusen gånger på msn
  • KILLAR
  • När någon säger att den ska höra av sig men ändå inte gör det
  • folk som gör till sig för att synas och få uppmärksamhet
  • " Vart har du köpt de där byxorna Malin?" Någon gång i bland gör inget men jag har nog 20 par jeans (använder dock inte alla) så varje gång jag har ett par jag inte använt behöver man inte fråga. Samma sak med andra klädesplagg!
  • Personer som har två olika personligheter. När den umgås med vissa personer är den skit snäll, med andra dyng cool.
  • skitsnack och Degerfors
  • När mamma säger "vad långt du gick i dag" fast jag kanske gick 45 min och brukar gå i 2 timmar.
  • KILLAR igen
  • Mina egna humörsvägningar
  • När folk säger att de är tjocka fast de egentligen inte är det.
  • När nån frågar om man är sur utan anledning


Är det något specielt ni stör er på?


Kommentarer
Postat av: Sändri

jag stör mig också på när folk kommer och frågar "vad pratar ni om?" när man är mitt i en pratstund men nån annan. Men jag vet att jag har en ful ovana att göra de själv :$

2009-05-25 @ 18:59:11
URL: http://sandrarehnberg.blogg.se/
Postat av: Sendry

+ när folk lägger ut nakenbilder på sig själva!

2009-05-25 @ 19:03:34
URL: http://sandrarehnberg.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha malin ja brukar fråga om du har nya jeans, men det är bara för jag har dåligt minne ;$ , jag stör mig på ifl folk försöker få onödigt mkt uppmärksamhet, sånna blir man bara trött på ! haha, hoppas ja inte gör det själv nu bara ;)

2009-05-25 @ 19:06:16
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: Anna

& jag börjar mer & mer älska degerfors & det vet jag är nått som Du stör dig på :D

2009-05-25 @ 19:11:33
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: Anonym

folk som är såååååå nyfikna om allting !

2009-05-25 @ 19:32:18
URL: http://jennifersmeds.blogg.se/
Postat av: G

gillar dagens läsning malin sånt här är kul att läsa :D

2009-05-25 @ 20:27:32
Postat av: lisa

ungar som snålåker på andras linbanor!

;)

2009-05-25 @ 21:34:01
Postat av: äämänd

folk som tror att dom är otroligt roliga ;P

2009-05-26 @ 19:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0