tjejtips

Det finns jätte många texter om hur den perfekta killen ska vara, hur killar ska beté sig osv. En del av de texterna är faktiskt bra och brukar stämma in rätt så säkert.
Hittade den här texten för tjejer för ett tag sen, undra om vi borde gå efter det?

TJEJLISTA
När han verkar blyg - Ta han på kuken
När han springer bort från dig - Skrik fjolla efter honom
När han tar sitt huvud nära ditt - Rapa honom i ansiktet
När han bråkar & slår dig - Ta fram ditt knogjärn och knäck hans näsa
När han är tyst - Peta honom i ögat
När han ignorerar dig - Smsa med hans lillebror
När han försöker sticka iväg - Fäll honom
När du ser honom när han är som värst - Spy
När han skriker på dig - spotta i hans mun
När du ser honom gå - släng närmsta hårda saken i huvudet på han
När han är rädd - kalla han bög
När han ser ut som att något är fel - Bry dig inte
När han håller din hand - Tryck in naglarna i hans handflata
När han säger att han fryser - Gå hem till värmen
När han går iväg med ett långt avstånd - Ge honom en spark i ryggen
När han flirtar med dig - Låtsas somna
När det är bara du & han i ett rum - Gå därifrån

Jag tycker den är bra och lite rolig faktiskt :)
Men vad tror ni? Är det såhär vi ska beté oss? I såfall är jag inte den perfekta tjejen för fem öre!


Kommentarer
Postat av: Niklas

gör du sådär mot killar så kommer du nog va singel för resten av livet Malin :)

2009-05-27 @ 18:10:10
Postat av: Lovisa

hahahahh håller med Niklas.

Gör man sådär lär man ju vara ganska rubbad..

2009-05-27 @ 18:24:34
Postat av: Anna

hahahahaha !

2009-05-27 @ 21:02:09
URL: http://annanord.blogg.se/
Postat av: sara

hahahah, jag fick mig ett gott skratt i alla fall :$

och svar på komentaren ifall det gick bra idag på bandyn så kan jag säga att vi inte var med för frida kom inte:(

puss <3

2009-05-27 @ 21:59:29
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0