tråkiga sporter!

När jag kom hem från skolan satte jag mig vid datorn en stund och skapade motiovation till att gå ut och cykla. Jag cyklade ca 3 mil.
Jag förstår inte att det kan vara så tråkigt att cykla? jobbigt är det också för den delen.
Sen när jag kom hem därifrån så vart jag sugen på att jogga en sväng. Egentligen får jag ju inte det pga av foten, men jag tror nästan jag hellre har ont och har uppätna hälar i stället för att sitta inne. Så jag gick ut och sprang i ca 30 min ialf. Det borde ju gå bra om jag börjar lätt?

Jag har varit ute och powerwalkat 1-2,5 timmar NÄSTAN varje dag. 
Från att gå åtminstone en liten sväng varje dag till att gå ingenting? Usch, och powerwalka är inte ens en riktig sport. Så jag kan tänka mig hur jobbigt det skulle vara för en fotbolls spelare att bryta benet!
Jaja, jag får väl lura mig själv att det är roligt att cykla så jag får nån träning ialf.

I morgon har vi idrott vid Nobel. Friidrott- det är ialf en tråkigare sport än cykling!
I kväll ska jag sova tidigt, så ska ta en snabbdusch nu sen sova.
Puss Malin


Kommentarer
Postat av: sandra

SV: ja men då gör vi det tycker jag :DD: för dt blev inget idag så du och jag kan ju ta första doppet:D

2009-05-11 @ 20:53:46
URL: http://sandragrundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle vilja se dig lira fotboll malin!! :D ska vi gö det på lörda? ;)

2009-05-12 @ 21:09:53
Postat av: Niklazzzz

2009-05-12 @ 21:10:13
Postat av: maliiiiiin

jag är faktiskt bra på fotboll ;)

hahah, spelar du hellre fotboll med mig än att gå på M C?

ja men visst niklas ;)



(inte förvånad att det blir fotboll när en fotbollsspelare får välja vad vi ska göra ....)

2009-05-13 @ 15:39:22
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: simpa

nej nu jävlar.

2009-05-13 @ 18:25:35
URL: http://simonwido.blogg.se/
Postat av: Nickyy

haha nej ja vet inte än, men skulle va kul att se dig spela fotboll!! ;D

2009-05-13 @ 22:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0