APU

Kom hem för en stund sen från andra dagens praktik på lasarettet. Är på avdelning 1A och jag trivs än så länge bra! Jag har nästan hunnit med att göra mer på de här två dagarna än vad jag gjorde på praktiken i 1an på 4 veckor haha...

Det bästa med att ha praktiken på lasarettet är att vi får kläder där och inte behöver tänka på vad vi ska ha på oss. Alla blir så snygga :)
I morse mötte jag först Sofia och sen Elin i korridoren på väg till avdelningen, fick inte fram så värst mycket ord bara skrattade åt varandra haha!


"Jag vill inte
jag kan inte
jag vågar inte"
- Jo Malin, du kan visst och du vågar visst!

I bland tror jag fan att jag är schizofren...................
Skit samma, nu ska jag ta en underbar powernap och sen i väg och träna!

Kommentarer
Postat av: Cari 2

hahahah hörde om ditt skrattanfall ;):D

2009-11-11 @ 19:18:52
Postat av: malin

haha va vilket skrattanfall? :D

2009-11-11 @ 21:26:59
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: emmelie

Va kul med praktik =) Snart dags för provtagning då ! ;) KUL :D:D:D:D

2009-11-16 @ 22:37:30
URL: http://emmeliejunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0