dags för skola

Vart tog det sköna lovet vägen? Varför går det alltid så snabbt när man har lov, helg eller lediga dagar? 

Jag vaknade sjukt trött kl. 5 i morse- gick upp, duscha osv och sen slog jag på musik... blev på skit bra humör och skoldagen gick faktiskt ganska snabbt. Som jag var har säkert ni flesta andra också varit i skolan och jag hoppas ni hade en bra dag ni med! :)


Anna när hon tar blodtryck på mig i skolan

Nästa vecka börjar 5 veckors praktik på lasarettet.
- Önska mig lycka till när jag ska ta blodprover osv och håll tummarna för att jag inte får hiv!!


Kommentarer
Postat av: lisa

Jag håller tummarna, haha :D

Avis jag är på er :(... vill också ha apu

2009-11-02 @ 16:46:06
Postat av: sara

Du får akta dig för den vassa delen på sprutan så ska det nog gå bra malin :D

2009-11-02 @ 21:10:36
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/
Postat av: jessica

duktig du som orkade gå upp fem, själv kom jag aldrig till skolan ;P åhh då ska jag se till att ta ett blodprov:D

2009-11-02 @ 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0