fredag 20/11

I dag var jag ledig från praktiken så jag fick sova ut i morse, väldigt skönt och väldigt behövligt! Gick upp till Råbäck och sprang ett varv (puuuh vilken dålig spring-kondis jag fått) , och sen gick jag en timme efter det.

Nu kom jag precis hem efter en härlig fredags träning. Känns väldigt bra att träna på fredagar faktiskt! Träningen i valla är mycket roligare då- aldrig samma steg eller övningar, nästan alltid nåt nytt och inte bara aerobic/styrka grejor.
I dag körde vi "fotbolls träning" som de kallade det för. Vi skulle springa fort runt i en ring och när Anna-Lena vissla så skulle den som var sist springa längst fram i ledet medans de andra forsatte springa fort. Var roligt faktiskt för de som är lite äldre hann inte riktigt med :D
Sara Atterstig, du missade en rolig träning igen!


Nu är jag motiverad till att träna igen!! :)

Kommentarer
Postat av: sara

Fan :(!

Jag har ju inte tid och träna men nu i veckan ska jag träna minst två ggr har jag bestämt mig för!

2009-11-22 @ 20:14:52
URL: http://saraatterstiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0