måndag 30 nov

Hej alla glada!
Nu kom jag precis hem från ett tråkigt aerobic pass. Har fan gjort samma övningar sen i September nu så känner att det ska bli skönt med träningslov snart.
Måste även säga att det var ganska roligt på praktiken i dag när Rahwa och jag upptäckte att det faktiskt finns 'snygga´ sjuksköterskor! haha..


höhö

Hoppas ni har haft en bra helg,
min helg har bestått av:
Fredag- träning, idol, tv, godis, Niklas
Lördag- hundvakt, promenad, Inger, tjejerna - förfesta och melkers (men statt för de som kan såklart)
Söndag- tv och godis mys med jessica

Lördag är en favorit så där kommer ni få se bilder ifrån snarast!

- Nej nu ska jag lägga undan datorn och försöka plugga trafikkundskap!!!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0