torsdag

malin = ej datanörd längre
jo det är sant, sitter inte alls lika mycket vid datorn nu som jag gjorde förut. Jag kunde sitta flera flera timmar i sträck genom att bara prata på msn, man kan säga att jag nästan levde genom datorn där ett tag.

Nu är det två veckor kvar på APUn, och det går fortfarande skit bra!
Efter APUn ska jag ..... skaffa mig ett liv.... haha, nejmen.. Jag ska fortsätta sitta så lite vid datorn som jag gjort de senaste dagarna, sen ska jag försöka lägga ner lite energi på skolan, träna och sen ska jag börja plugga trafik och ta körlektioner så jag kan ta körkort om ett halvår!! låter skit bra tycker jag :)




Hursomhelst, i dag var jag och åt lunch med Jessica på Melkers. Var jätte trevligt :)
Sen när jag kom hem där i från cyklade jag till Mattias och pluggade lite trafik, blev dock inte så mycket klokare ...

Kommentarer
Postat av: jessica

sjukt god chocklad!! :P

2009-11-26 @ 22:42:11
Postat av: malin

ja! :D

2009-11-26 @ 22:55:48
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0