skola

Kul att man hinner göra så mycket annat när man går i skolan. I dag dissade jag träningen för att jag var tvungen att plugga.... men pluggade jag? nej såklart inte. Lycka till på naturkundskapen i morgon Malin :)
Jag har hört en del säga att OP är slappt, men det är det inte! Vi har redan haft massa prov + inlämnings uppgifter, och veckorna fram till lovet är redan fullbokat. 

♥stress♥stress♥stress♥

Det ska bli skönt att ha APU snart, slippa tänka på allt i skolan... fast iofs har vi kanske mer att tänka på där och större ansvar? hm ..



Anna och jag innan gympan idag. Jag är rätt manlig av mig :)


Kommentarer
Postat av: Anna

MYs Malin!<3

2009-10-08 @ 10:24:23
Postat av: emmelie

Den som säger att OP är slappt vet inte vad den pratar om.. Tyvärr Mallan kommer ni få skolgejer att göra under praktiken med :/

2009-10-09 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0