Draft: Okt. 16, 2009

Hej!

Fan vad bra jag är, i dag är det Fredag och jag har inte suttit vid datorn sen i tisdags kväll, erkänn bra? Väldigt olikt mig;p
Vill ni veta vad jag har gjort i stället?
- Jo i onsdags var jag på hockey (Bofors såklart) med Anna, Lisa, Elin, Tobbe och Johan. Var trevligt men tyckte inte alls att det var lika kul med hockey som jag tyckte för 4 år sen då jag hängde på hockey varje vecka.
- och i torsdags så åkte jag till farmor efter skolan på kalas. När jag kom hem där i från gick jag över till grannarna där några stycken var. Men vad vi gjorde där är kanske lite töntvarning så kanske är lika bra att ni inte vet vad vi gjorde :) fast iofs, har inga läsare ändå? hm .. 


hahaha, mattias...
Farmor hade typ en datamusmatta som var som ett förstoringsglas, var lite små kul faktiskt.



I dag blev det fredagsmys:
- träna
- smoothie
- idol
- sova tidigt


för i morgon kör vi igen!!!! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

haha vaa? kan det stämma? utan dator en halv vecka!? :D BRA!



tagggaaaaaaaaaa!!

2009-10-17 @ 00:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0