lisa holm - datanörd

Ja som alla vet så är det höstlov just nu, så jag har tyvärr inte haft tid att blogga. haha, vilken myt.... Om jag ska erkänna hur mycket jag suttit vid datorn så har jag suttit så mycket att det gjort att jag sovit bort halva dagen. I dag vaknade jag kvart i två av panik? Inte lågit och dragit mig halvvaken, utan VAKNAT så sent... knäppt!
Och vad gör jag vid datorn som är så mycket bättre än att sova? Jo jag sitter och pratar med Lisa Holm ( www.lisaholm.blogg.se ) på msn!


Vi har pratat så mycket sen bara Augusti så att i går tog minnet slut ..

Men i morgon blir det ändring på det, ska upp i tid och gå upp till Råbäck och springa några varv med pappa.

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahahah herreguud det är sjukt!

och varför svarar du inte på msn nu för? ....;)

2009-10-28 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0