myshelg

Har sovit mormors lägenhet i helgen eftersom hon var i huset, och jag kan lova att jag verkligen älskar att vara där!

Fredagen var nästan perfekt... vi fick allting i ett! Lite shopping, mys, lagade mat, bakade tårta, kolla idol/film, fest, och efterfest med tårta. Lisa och jag hade tänkt att bara vara hemma med Jessica och Anna.B men de skulle upp tidigt så vi gick till nobel när de skulle hem där KB hade lagfest. Var inte specielt drag men vi hade det väldigt roligt och trevligt ialf! :)




Sen lördag - söndag fick jag sällskap av min söta kusin.


Kommentarer
Postat av: nikoo

tack för kladdkakan den var god :)

2009-10-06 @ 00:25:48
Postat av: lisa

toppenhelg!!

har du ätit upp resten av kladdkakan? (a)

2009-10-07 @ 19:13:46
Postat av: malin

jaa det har jag, redan slut på söndan :$ men jossan hjälpte till att äta :D

2009-10-07 @ 20:31:40
URL: http://malinaarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0