gustavsvik 22/9

I dag hade vi studiedag, så jag, Anna, Lisa, Jessica och Anna.B åkte in till Gustavsvik :) När vi kom dit var det nästan bara vi där så vi ångrade att vi inte åkte in lite senare i stället.
Vi badade i några timmar innan vi gick till trampolinerna och kolla hur högt vi vågade hoppa. Lisa och jag hoppade ända från 10an! ganska imponerande va? va va? ja :)

Vi åt god pastasallad och vilade efter maten i bubbelpoolen. När en bubbel omgång var slut så låg vi allihoppa och nästan sov på riktigt. Det var så skönt!

       
Lisa
sover på bussen.                         Anna & jag posar utan smink taggade till g-vik?



Jag och Lisa när vi tävlar om vem som kunde vara kvar längst i toaletten.
Först åka jätte snabbt på rygg sen göra fart med armarna och krabbla sig upp. haha gud vad kul det var!
"en sista gång", " nu är det sista gången", "one last time" :)


Tack för en trevlig dag i gustavsvik! :)


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah ja dör! vilken perfekt och verklighetstrogen bild du målat! :D jag ångrar nu att vi inte åkte "one last time"! jag saknar den!

2009-09-22 @ 20:29:22
Postat av: malin

haha ja eller hur målade jag bra! man ser på bilden hur vi kämpar med armarna och samtidigt dyng skrattar...



Ja jag med, det var så kul! skulle kunna åkt flera gånger till :D

2009-09-22 @ 20:37:46
URL: http://malinaarni.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha :D gustavsvik måst vi göra om :D

2009-09-27 @ 16:56:59
Postat av: Missie- The One

Heej :D Nu har du chansen att delta i "veckans blogg" på min blogg! Anmäl dig och ta chansen att få många nya besökare! :D



=)

2009-10-01 @ 17:47:18
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0