1 april

I går var jag hos Cilla hela dagen och sov där i natt. Hennes säng är min favorit säng! Vi gjorde lite allt möjligt, jag var med henne till stallet och red bla. !! mysigt.

Jag brukar alltid ha koll på när 1 april är för det är så roligt att lura folk, men i morse glömde jag bort det totalt. Fick ett sms av Jessica som det stod "du har vunnit en miljon!!" på. Gick inte på det alls för om jag hade vunnit det hade jag nog inte fått ett sms av henne av alla, undrade mest vad hon vimsade om ;D
I år lyckades jag lura mig själv tillåmed ... gjorde lite olika skämt och ett var "Jag har fått körkort!! :D", fick tillbaka som svar att det var ett dåligt skämt för att jag inte ens hade fyllt 18. hahah hade verkligen ingen tanke på att jag inte ens fyllt.
Förra årets skämt kommer jag fortfarande ihåg. Lurade mamma att jag skulle få IG i matte och Lovisa att jag skulle flytta till Norge. De var väl inte skämten som var roliga utan hur de reagerade och det de svarade hahah :)

Hoppas ni haft en rolig 1 april dag! :D

Bild från 6an.
Ge mig kvällsdopp och nattdopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0