GLAD PÅSK!

GLAD PÅSK alla glada, söta bloggläsare!
Var nyss tre stycken jätte goa ungar här :) Jag vill också vara liten, jag vill också vara påskärring och få godis. Ska hem till mamma i kväll och äta påskmat, det ska bli gott! Som vanligt ska jag få leta efter ett ägg med godis i ... har inte växt i från det än, som jag inte gjort med choklad julkalender heller. Ska göra allt barnsligt tills jag får egna barn! jag är ju trotsallt minst fortfarande.


ful bild. jag som påskkärring för ett antal årsen.

Trollebo
"ja, vi har vårat glada barnasinne kvar, men säg har ni erat glada barnasinne kvar?"
"ja, vi har vårat glada barnasinne kvar, men säg har ni erat glada barnasinne kvar?"

"ja, vi har vårat glada barnasinne kvar, men säg har ni erat glada barnasinne kvar?"


Kommentarer
Postat av: Néa

Jag letar också efter påsk ägg varje år! =D fast i år fick vi de till påsk lunchen dock =/ å julkalender har jag med!=D

2010-05-05 @ 09:54:04
URL: http://neawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0