"förlåt om jag sitter nära, men jag gillar närhet"

I går var vi hos min låtsas farmor i Karlskoga och förfesta med god mat, prat och dans. Sen drog vi vidare till statt och stackars Nathalie var den ända som fick betala :D haha. Samlades på max och sen fick vi skjuts till "mig" igen och tog en lugn efterfest med chockladpudding, chips, godis, mys med varm filt.

Några bilder:

Anna, Lisa och Jessica. Hungriga tjejer hahah :)





Det blev helt klart en lyckad kväll, det får vi göra om snart! Roligt hela tiden, ingen tråkig händelse (om man räknar bort alla gånger vi tappade bort varandra hahah).

"tööntiiig . eeh HA HA HAHAh"

Tack alla som gjorde kvällen så rolig!!!! :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

HHAHAHAHAH så jävla kuuul!! haha

synd bara att jag fick skit för det sen, hahaha:D

2010-04-29 @ 16:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0