-

Har vart i Norge på jobb nu sen i måndags. Det går rätt så bra faktiskt. I morgon åker jag till Stockholm, sen på söndag/måndag jobb igen till onsdag, sen hem och gå i skolan. Jag är rätt säker på att jag kommer vara trött nästa helg!

Tog med mig en liten kissekattbebis på 8 veckor med mig hem. Och han var huur go som helst på bussen, satt och sov i mitt knä- när han blev lite rädd så titta han på mig om jag var rädd och när han såg att jag inte va det somna han igen, eller så lekte vi i buren. skiiit goo.
Jag har verkligen fäst mig för den lillkillen nu meeen sen i kväll ska jag åka med den hem till Louise som ska ha den. Känns skit bra och kul att hon ska få den eftersom hon är en riktig djurvän och ville ha katt, meeeen jag vill också ha den hihihi. Fast jag har en kissekatt redan sååatt ...

Nu ska jag åka till posten (om det inte är stängt) och hämta ut mitt körkort, håll tummarna för att jag inte ser hemsk uuut.

R.I.P min trogna bästavän (datorn) ................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0