camping

Vi kom på lite impuls att vi skulle åka och campa i går kväll, och visst gjorde vi det! Åkte runt och kolla på olika ställen men hittade inget som dög åt oss (hehehe) och vart vi hamna tillslut vill ni inte veta men jag tyckte det vart ett skit bra ställe ändå..

Här är ett av ställena
Påväg tillbaka till bilen gick Jennifer först, sen Markus, sen jag, och sist Hampus. Jennifer ramlade precis när markus kom upp på tågrälsen så säger han lite lugnt "hehe det kommer ett tåg jennifer hehe" vänder sig om o ska börja gå ner, "ja säkert" tänker jag och fortsätter gå upp när Jennifer kommer springandes imot mig, kollar åt sidan och ser ett tåg komma!!
kan ni inte ana hur rädd jag blev för något jag är riktigt rädd för är tååååg!


Lite bilder:

Blev en rädd fullpackad bil haha

grillmys o sitta vid elden mys

OM vi åt? .... nej glömde det hemma. "lullo" Vi hade nog något i munnen hela tiden ...



Vi hade tänkt fortsätta "våran resa" i dag, men eftersom vi är orutinerade campare så somnade vi alla när vi kom hem. hahah. Förlåt Markus för att vi gjorde dig besviken.
Hursomhelst så var det jätte trevligt :) Tack för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0