degerfors


faaake

Jag är ingen äkta Degerforsare.
Jag tycker inte om mos.
Jag går inte på fotboll.
Jag dricker inte på vulkan bara för det är tradition.
Jag har inte haft klamydia.


Vakterna på pip: "jaa erik har en egen mosmaskin hemma, ni vet sån från Sibylla. Han är från degerfors. Alla degerforsare gillar mos!"
Jag: jag är från degerfors, jag gillar inte mos...
Vakterna: (tysta) ... Då är inte du en äkta degerforsare
Vi: hahah nehe
Vakterna: "nej... kommer dina föräldrar från Degerfors från början?"
jag: nej
Vakterna: "nej då är det därför, Degerfors är inte ditt riktiga ursprung!"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hahahaha, jag fullkomligt älskade moserik och fläskanders. eller... nått!

2010-08-22 @ 00:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0